Політика повернення
Компанія ABCCeramica уважно стежить за якістю продукції і на те, що ви при замовленні отримали товар, який точно відповідає зображенню на екрані. Опис кожного товару містить характеристики та точні розміри, для ознайомлення покупців.
Відповідно до закону України «Про захист прав споживачів» ви можете обміняти товар на іншу модель (оплативши або отримавши різницю у вартості) або отримати оплачені.
Відповідно до ст. 9 Закону споживач має право виконати обмін непродовольчого товару належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Обмін або повернення товару належної чи неналежної якості можна виконати протягом 14 днів з дня отримання товару.
Якщо ви знаходитесь в Києві, обмін чи повернення можна здійснити за адресою вул. Академіка Заболотного 3. Перед цим вам необхідно зателефонувати нашим менеджерам і домовиться про обмін товару на іншу модель або повернення.
Для виконання процедури обміну чи повернення обов'язково необхідно зберегти:
- Неушкоджений товар без ознак використання.
- Цілість упаковки, знімні комплектуючі (якщо такі були) повинні бути в комплекті.
- Товарний чек
При обміні на товар із меншою вартістю, різниця буде повернена покупцеві, за більшої різниці – покупцю необхідно буде доплатити.
Купуючи товар в іншому місті, обмін або повернення можна здійснити за допомогою доставки нашої компанії або компаній-перевізників (Нова Пошта, Інтайм та ін.).
Під час отримання товару неналежної якості ви можете оформити обмін на аналогічний. Транспортні витрати оплачуються компанією.
Транспортні витрати оплачуються покупцем.
Товар повинен вирушати з товарним чеком і в такому вигляді, як при отриманні:
- Без ознак використання;
- З усіма комплектуючими (якщо такі були), бірками, у неушкодженій упаковці.
Після повернення товар перевіряється на сліди використання і (якщо є сліди використання) на виробничу експертизу.
При поверненні для зручності клієнтів гроші перераховуються на карту клієнта, номер якої необхідно повідомити заздалегідь.
*Налаштування монітора можуть спотворювати колір товару.
З додаткових питань ви можете звертатися за телефонами:
(063) 151-05-05
(067) 328-29-59
(095) 351-67-27
(044) 383-22-02